agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Morgonstund har guld.....

Publicerad 2013-07-15 10:13:08 i Agneta, Allmänt,

 
Nu är jag en stor flicka säger min husse. Jag säger till när jag behöver kissa och därför så behöver jag inte sova i min bur på natten.
 
Nu i natt sov jag på en matta i vardagsrummet och kl 04.30 trodde jag att det var morgon så jag gick och väckte min husse. Han sa att jag var duktig och så öppnade han altandörren och gick  och la sig igen. 
 
Jaha vad skulle då lilla jag hitta på? Först försökte jag väcka Babben men hon ville inte leka utan hon låtsades sova och rörde sig inte ur fläcken. Då tänkte jag att jag kunde överraska matte istället med något trädgårdsfix. Vi kunde kanske göra något kul när alla andra sover? Men  matte bara sov så jag fick börja själv. Jag gick då ut i trädgården och hittade då en ganska vissen blomma. Så kan det ju inte se ut!
 
Nu kommer nog matte att bli glad tänkte jag. Så jag drog upp blomman från krukan och gick in med den till matte. Eftersom hon sov fick jag ju lägga den i sängen hos henne så att hon skulle hitta den. Men kinkiga matte röt bara saker som "det är nybäddat" "stäng in eländet i buren" och en massa andra otrevligheter. 
 
Tur att husses klocka ringde kl 5.45 så att man slapp sitta inlåst så länge....

Kommentarer

Postat av: husse

Publicerad 2013-07-15 11:48:54

Sovrumet var fullt med lecakulor jaja...

Postat av: Daniela

Publicerad 2013-07-15 14:44:05

Helt underbart! Haha
Ser fram emot att träffa era stjärnor! Och er såklart!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela