agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Neeeej inte min klematis!!!!

Publicerad 2013-07-11 16:31:51 i Agneta, Allmänt, Familjen,

Min matte har verkligen inga gröna fingrar. I vår trädgård växer nästan bara barrväxter och ogräs. Någon gång då och då får matte tydligen ett infall och klipper lite på allt hon kan klippa. Sedan lägger hon alla kvistar och grenar i högar som hon tycker att husse ska ta hand om. Fast min husse jobbar och jobbar så han tycker att matte ska ta släpet och fixa undan det själv. 
 
Tur då för dem att de har mig! Nu behöver de inte ta bort högarna längre för det har jag fixat. Jag har slitit och släpat så nu ligger alla grenar snyggt utspridda över hela gräsmattan och helt perfekt att tugga på var man än är.
 
När jag var klar med det projektet hjälpte jag matte med ogräset. Jag kan nämligen också slita upp rötter. Fast otacksamma matte skrek jättehögt "neeeeej inte min klematis" så nu struntar jag i trädgården och sover en stund istället .
 
 

Kommentarer

Postat av: Karin & Yolo

Publicerad 2013-07-11 21:30:00

Den känner vi igen men Yolo tänkte att jag lastat på för tungt i skottkärran så han avlastade lite;-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela