agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Välkomna!

Publicerad 2013-07-20 09:30:10 i Allmänt,

 
Idag fick vi besök från Stockholm. Kul! Jag gillar verkligen folk. Det var två vuxna och två söta tjejer på 1 år. Den ena tjejen hade ett kex i handen när de kom och det var naturligt vis en gåva till mig? Fast när jag tog det började tjejen att stortjuta. Konstigt.
 
Så jag gick ut en sväng i trädgården och gjorde mina behov (2:an) och mitt i all glädje passade jag på att äta upp mitt avfall så att jag liksom är ett eget kretslopp ;-). Därefter sprang jag in och hälsade lite till på den ena gästen och passade då på att dela med mig av kretsloppstänket på hans tröja och ansikte. Trots all min vänlighet blev jag utslängd i trädgården :-(. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela