agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Mina syskon

Publicerad 2013-06-30 00:13:43 i Agneta, Allmänt,

Idag har jag träffat min fina mamma Våfflan och alla mina duktiga syskon.
Vi är jätteduktiga alla sju och vissa har redan sina specialiteter som de är extra bra på.

Jag gillar t.ex. att äta bajs och annat gott som folk lämnat på marken. Detta brukar min matte och husse klaga på, men i jämförelse med min ena syrran ligger jag i lä ;-). Hon är superduktig på att hitta smaskiga saker så här har jag en del att lära.

Bilder kommer när mattes mobilnät funkar lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela