agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Kul i bilen

Publicerad 2013-11-27 23:23:27 i Allmänt,

 
Idag hade min husse fixat värdens roligaste överraskning till mig i vår jobbebil.
 
Husse brukar lägga roliga saker i bilen. Ibland lägger han in tjocka madrasser som vi (eller jag) kan bita sönder och dra ut allt skumgummi Ifrån.
 
Ibland lägger han fluffiga tubliknande leksaker (jag tror han brukar säga att det heter roller) ovanpå min bur, så att jag får åla mig ut genom en liten öppning för att kunna nå det roliga. Både kul och lite svårt på samma gång!
 
Men idag hade han verkligen tänkt till och lagt min överraskning jättelångt in på buren + att han hade lagt allt i en påse. Efter en stunds kämpande fick jag in påsen i buren och i den låg 12 helt nya fina penslar. Jättegulligt att köpa det till mig, så jag tog mig an dem med en gång. De flesta bet jag av skaftet på och några tog jag bort borsten på. 
 
Fast när husse kom ut till bilen svor han något om en hemsk hund som hade tuggat upp 1500 kr. Undrar vad det var för hemsk hund som äter pengar? Sedan slängde han mina nya leksaker, men det gör inget för han köper nog nytt snart igen.
 
Efter denna roliga dagen fick jag följa med matte och Babben och träna räddning på mattes skola. Jättekul det också men man blir lite trött efter en sån här dag ;-)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Ola

Publicerad 2013-11-28 06:55:12

Tänk att Jonas aldrig lär sig ;-)

Postat av: Helena

Publicerad 2013-11-28 09:35:14

Intresset för borstar verkar finnas hos dom alla. Ngt som kommer från uppfödaren ? :)

Postat av: Patrik

Publicerad 2013-11-28 21:27:58

Duktig vovve tycker jag 😊😊😊

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela