agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Jättekul med pool

Publicerad 2014-07-21 15:22:19 i Agneta, Familjen,

Vi har skaffat pool 😃. Men min konstiga familj bestämt att Babben och jag inte får simma i den 😠.

Så nu när människorna badar så blir Babben och jag instängda i huset. 

Trist men lite bra också för då kan jag röja fritt inne i huset. Härom dagen hade de t.ex lämnat en hel stekpanna med hemmalagade köttbullar som skulle svalna. Jag testade alla köttbullarna och det var perfekt temperatur på allihop 😜.

Tyvärr har de nu börjat plocka undan lite mer innan de går ut och badar så det enda jag hittade igår var en inplastad gurka.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela