agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Känd mental status

Publicerad 2014-07-17 22:23:17 i Allmänt,

Såja då har man "känd mental status". 
 
Mattarna och jag har varit i Revinge idag och gjort en mentalbeskrivning på mig. Självklart är jag en jättetrevlig tjej utan aggressivitet och med mycket nyfikenhet men kanske inte världens tuffaste brud.....men ganska tuff ändå.
 
Det var superkul att leka med alla människorna och att springa efter en trasa som for fram och tillbaka. Sedan for det upp overaller, det kom spöken och det skramlade.
Självklart blir man ju lite förvånad men inte arg. Fast jag fortsatte kolla om det skulle komma något mer hela tiden. Det gäller ju att vara vaken.
 

Mentalbeskrivningen gjordes på P7 i Revinge, så innan de skulle kolla om jag var skottfast hade de nog skjutit 40 skott. De första skotten var ju lite spännande, eftersom det låter så ibland när vi tränar jakt. Men i den här skogen var det ingen jakt så jag fick en 1:a (visar ingen berördhet för skott) på det momentet.
 
Kul dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela