agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Lite ompysslad

Publicerad 2014-07-25 20:09:53 i Agneta, Husvagn,

Det har varit lite synd om mig idag när hela familjen har badat. De tyckte att jag skulle stå uppbunden helt själv när de andra badade. Men då sa jag ifrån och eftersom vi var på en badplats med en del folk på så kunde jag ju inte stå där och yla. He he he - supersmart inkallning, eller hur 😈.
Nu har matte ringt runt till lite djursjukhus och bokat en tid på måndag i Falun och en tid i Gävle nästa onsdag. Eftersom hon inte riktigt litar på slakterivet. vill hon gärna att någon mer ska titta. De här nya veterinärerna  sa att min tass ska luftas varje dag så nu har vi lite mys i soffan samtidigt som såret luftas 😍.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela