agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

5 veckor idag

Publicerad 2017-08-30 21:14:37 i Valpar,

Tiden flyger fram. Idag är mina bebisar 5veckor. 


Det är en himla fart på dem alla sju och de gillar att brottas, bitas och busa.

Idag hade jag och bebisarna en riktig brottningsmatch och de kunde leka i flera minuter innan de kom på att de skulle dia .

Just nu äter de 2 msk krossat foder (uppblött i vatten) 4ggr per dag + att de diar både natt och dag.

De går upp i vikt och jag går ner (trots att jag äter 25 dl foder per dag)

Hallå där- jag vill vara med!
Lyft upp mig!
Så här lugnt kan det vara när de sover.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela