agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

5 veckor och en dag

Publicerad 2017-08-31 20:24:35 i Valpar,

Valparna stormtrivs ute. Så fort de vaknar står de och piper vid gallret och vill ut. Där ute kissar och bajsar de sedan på gräsmattan innan de börjar leka och busa. (Men ibland hinner de inte, så tidningarna används fortfarande flitigt!)


Fast i natt när husse hade vaktpasset tyckte han inte att det var lika kul. Två gånger mitt i natten fick valparna för sig att de skulle gå ut. Detta visade de tydligt genom att stå och skrika för fulla halsar vid gallret 🎧 När de väl kom ut och hade gjort sina behov, så tyckte de att det var perfekt att passa på att leka lite också. Husse höll inte med valparna om att detta var en superbra idé.....men han gick i alla fall på den två gånger mitt i natten.

Själv diar jag fortfarande väldigt mycket. Jag tycker att det är supermysigt att leka med mina bebisar och när jag leker med några är det alltid någon som passar på att äta. Så de växer och växer. Den största väger redan över 4kg 💪.

Finaste mamma Agneta med sina ljuvliga bebisar.
Både bus, gos, kärlek, fostran och mat
Världens bästa mamma💜
Vad gör du lillmatte? Vi vill också vara med!!!
Släpp ut oss!
Film på utomshusbus

Kommentarer

Postat av: Anne K

Publicerad 2017-09-04 23:49:35

Så underbara bilder och så härligt utebus! Mamma Agneta verkar vara superduktig i sin nya roll. Lycka till framöver!

Svar: 💜
Agneta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela