agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

6 dygn idag

Publicerad 2017-08-01 22:32:36 i Valpar,

Borde gå ut och kvällskissa men regnet öser ner här, så matte och jag väntar nog ett tag till med att gå ut. Under tiden passar gänget på att äta lite kvällsmat 💗

Trist med allt regn men det har faktiskt varit ganska ok väder idag. Jag gillar att dricka vatten direkt från sjön, så vibrukar gå dit varje gång jag är ute och rastar.

Idag lyckades de ta ett ok foto på en av mina döttrarna i samband med att de skulle vägas. Fröken baktass var nr 7 och sista valpen som kom. Hon är just nu den tyngsta i gänget, men det är inte många gram som skiljer dem åt💜.

Söta fröken baktass 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela