agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Valparna äter mat.....

Publicerad 2017-08-19 15:49:59 i Valpar,

Matte tycker att jag hade lite tuff start som mamma med kejsarsnitt och en efterföljande infektion. Så för några dagar sedan fick valparna börja smaka på nötfärs och de senaste dagarna har de även fått prova valpfoder.

I början suttade de av maten från matte och husses fingrar, men nu tycker matte att de bör klara av att äta från en hundskål.....🐷

Det blir mat överallt och jag får städa både golv och valpar en lång stund efter att de har ätit klart. Lätt för matte att säga att de fixar att äta själva när det är jag som får reda upp härvan efteråt 😜

Valparna äter själva - filmlänk

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela