agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

4 dygn i dag

Publicerad 2017-07-30 12:32:12 i Valpar,

Det är minsann ett heltidsjobb med sju bebisar. Ofta äter de bara 5 åt gången så det finns alltid något att pyssla med. Flera av dem gillar dessutom att sova med en boppe i munnen - så vi tillbringar liksom all tid ihop 💗.


Sedan gillar jag när någon i familjen är här ute hos mig och bebisarna. De behöver inte göra något med valparna - jag vill bara att vi ska vara tillsammans allihop ❤️.

Fem mätta och trötta små tjejer
Fröken framtass(numera rygg) kravlar sig fram till mamma Agneta för lite mat.
Fast innan maten ska man göras rent och Agneta slickar valparna så att de bajsat och kissar.
Sedan är det matdags.
Pojken svansrot och fröken svanstipp ligger och sover på varandra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela