agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Inte många kvar nu....

Publicerad 2017-09-21 22:45:55 i Valpar,

Igår fyllde valparna 8 veckor och nu börjar de flytta hemifrån.

Än så länge är det bara Sambo, Alice och Bobbi som har flyttat men snart åker två till.

Det är mina tre förstfödda som redan har flyttat och det känns ju helt rätt - att det är just de äldsta som åker först.😉

Imorgon åker två till så det är ju tur att Winni stannar tills nästa vecka.
Det hade känts väldigt tomt annars...

Alla valparna verkar trivas i sina nya hem och det är mysigt att få foto och filmer på hur de har det ❤️

Mot nya äventyr ut i livet
Sover fint även utan mamma och syskon
En trött liten tjej efter lång bilresa och många nya intryck

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela