agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Godsjakt på Barsebäcks gods

Publicerad 2018-11-13 18:47:59 i Allmänt,

Idag har husse och jag varit på godsjakt för första gången. Husse trodde först att han var tvungen att ha mig kopplad när vi väntade - men jag är ju en stabil tjej 😊. Så när vi hade provat en stund fick jag sitta och vänta utan koppel. (null)


Min första fågel var bara skadeskjuten, så den fick husse ta hand om när jag kom in med den - bra att han också fick också jobba lite.
(null)

Vi väntade mycket och några fåglar såg jag var de landade och andra såg man inte alls- så då fick husse dirigera mig. Så det gäller att ha koll hela tiden 🤓
(null)

Vi fick avsluta med lite sök i mörker för att få in allt.

(null)

Detta vill jag göra om snart igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela