agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Ingen kontorsråtta

Publicerad 2013-08-18 20:09:00 i Agneta, Allmänt,

</div

Nu är all semester slut för min familj och det är dags för jobb igen. Jag tycker om att jobba ute med husse och den gula bilen, men jag gillar inte att gå upp för den konstiga trappan till kontoret nere på firman.

Igår tvingade husse mig att gå upp så då gick jag in på mattes kontor och kissade på hennes matta. Ha ha - det kunde han gott ha när han tvingar upp mig!

Fast de har tydligen inte fattat riktigt ändå. Idag skulle matte sitta och jobba där en massa timmar på firman, så då fick Babben och jag hålla henne sällskap en stund. Fast jag ville verkligen inte gå dit idag heller och trots att jag vägrade att gå upp så lyfte hon upp mig i trappen och tog in mig på kontoret.

Väl inne på kontoret satt matte med bokföring och Babben ville bara ligga och mysa på mattes fötter - inget kul alls. Så när småmattarna kom och hälsade på oss så hoppade jag upp i soffan på kontoret och kissade. Lite oväntat drag, eftersom jag inte har kissat inne på 2 månader där hemma. Men nu tror jag att de har fattat att jag inte är någon kontorsråtta!

Kommentarer

Postat av: Kurre

Publicerad 2013-08-19 20:56:31

Bra jobbat Agneta :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela