agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Olika sätt att väcka min husse

Publicerad 2013-08-04 12:58:11 i Allmänt, Husvagn,

Min husse gillar att sova på morgonen, så jag brukar vänta tills det är ljust innan jag väcker honom. Han brukar försöka fuska genom att mörklägga husvagnen, men jag går inte på den lätta. Den senaste veckan tycker jag att en bra tid att vakna har varit mellan 04.15-04.45. Fast de andra tråkmånsarna sover ju då så då får man ta till lite olika metoder. Jag har hoppat upp och nafsat husse i örat, hoppat upp i tjejernas säng och bitit de lite i fötterna och dragit ner lite saker från hyllorna. Men idag kom jag på något riktigt bra. Jag satte igång dammsugaren! Då blev det fart på husse. Helt klart den bästa metoden hitintills ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela