agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Pinsamt

Publicerad 2013-08-06 18:04:03 i Agneta, Allmänt,

Just nu bor vi på en camping i Hälsingland som heter Mellanfjärden. Vår husvagn står precis intill vattnet och här är så lite folk så Babben och jag får vara lösa här. Idag har vi först varit i Trolska skogen och hjälpt tomten att samla stjärngrus (fast jag hann med lite skogsavverkning också)
Efter det fick jag sitta i bilen och titta när Babben och resten
av familjen simmade i Jättendalssjön i minst en halvtimme. Så då får man ju lätt lite spring i benen när man äntligen får vara lös. Det hela började med att Babben och jag rusade runt och jagade varandra. Sedan tröttnade B och satte sig längs ut på en bom på bryggan. När jag skulle göra lika dant blev det lite fel och vips så låg jag i vattnet. Problemet var bara att jag inte kunde komma upp och för att husse skulle få tag i mig så behövde jag simma ut till honom. Fast jag ville inte simma mer jag hade precis fått fast mark under fötterna, även om det var under en brygga.... Helt plötsligt låg matte och Kalle på bryggan och ropade på mig och husse satt i en båt. Men ingen fick tag i mig så till slut kom en snäll vaktmästare som hoppade i havet och kröp in under bryggan och räddade mig. Hon sa att det var helt ok att hon var plaskblöt upp till knäna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela