agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Klart jag gillar att simma ☀

Publicerad 2013-07-07 15:19:07 i Agneta, Allmänt,

Min husse tror inte att jag gillar vatten. Babben är nog en mix av en hund och en säl för hon blir helt tokig så fort hon luktar eller ser vatten som man kan bada i. Själv har jag mest bara badat tassarna och husse har slängt ibland bara för att kolla om jag kan simma. 
 
Självklart kan jag simma så idag när de kastade en dummy låååångt ut i en sjö till Babben så simmade jag  ut och hämtade den. Så nu hoppas jag att vi har diskuterat färdigt om mig och simning. Jag kan ju allt jättebra själv!
 

Kommentarer

Postat av: Yenna

Publicerad 2013-07-07 23:26:29

Det visste vi ju redan, du var ju först i på valpträffen.... Tänk att hussar O mattar inte tror på oss...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela