agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Måndag och jobb igen....

Publicerad 2013-07-01 17:58:27 i Agneta, Allmänt,

I den här familjen måste man jobba för att få mat och husrum. Just nu är vi på ett superbra jobb i Linköping på Nubbekullen. Babbens uppgift är att inspektera så att husse använder färgsprutan på rätt sätt och jag hämtar saker som kan vara bra att ha. Fast det är skönt att vi har husvagnen med oss så att jag kan gå in och ta mig en tupplur lite då och då.
 
Som tack för att vi får bo här på detta härliga ställe har jag hjälpt till lite med trädgårdsskötsel. M & S har en bambuhäck som mest verkar vara i vägen så jag gör mitt bästa för att ta bort den.  Dessutom verkar gräsmattan vara i behov av luftning så det fixar jag också lite med. Det känns liksom bra att vara behövd ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela