agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Tugga på ben

Publicerad 2013-07-24 22:10:06 i Agneta,

Jag gillar verkligen att tugga. Mest tuggar jag på min Babben men som omväxling har jag lite tuggben som jag tuggar på ibland.

Idag hittade jag ett ( eller rättare sagt två) nya ben att tugga på. De var mjuka och fina och jag låg och tuggade och bet av små bitar en lång stund. Ja ända tills lillmatte Alva vrålade och grät "dumma Agneta har ätit upp fötterna och en bit av benen på min finaste Barbie".

Ups och hoppsan, inte kunde jag väl veta att man inte fick tugga på de här benen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela