agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Jakt!

Publicerad 2013-10-04 23:05:42 i Agneta, Allmänt,

 
Idag hade husse bytt de vita jobbkläderna mot gröna och istället för pensel hade han en hagelbössa i handen. Spännande!
 
Fast det blev inte alls kul. Jag fick sitta helt ensam i bilen och vänta på husse och Babben när de jagade. Konstigt, när husse säger att det är jag som är stjärnan. 
 
Men sen kom matte och hämtade oss och det var ju snällt. Så som tack hjälpte jag henne att fixa lite i bilen. Bra va?
 
På kvällen skulle husse äta middag med de andra jägarna och då fick jag passa småmattarna helt själv, när matte skjutsade husse. Det var jättekul. Tjejerna hade lämnat lite pommes till mig på köksbordet och jag fick gå runt på bordet lite som jag ville. Fast Alva blev lite arg på mig när jag av misstag trampade på datorn och slog sönder ett glas. Kanske tur att inte matte var hemma.....

Kommentarer

Postat av: Kurre

Publicerad 2013-10-08 18:02:05

Härligt Agneta!!
Bra att du tar för dig av vad livet har att ge, man lär sig så länge man lever

Ps: Säg det till husse & mate också ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela