agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Tur att man är en Feedbackare

Publicerad 2013-10-13 20:52:00 i Allmänt,

Feedbacks helg!
 
I fredags körde vi till Ärla för att fira att mina uppfödare har blivit årets uppfödare för tredje gången. 
 
Vi börjademed en valpträff där jag och mina 6 syskon fick visa hur duktiga vi är och sedan tävlingstränade alla gammelhundar.
 
På kvällen började sedan människorna fira utan oss. HALLÅ det var väl vi hundar som är de riktiga Feedbackarna? Själv blev jag instängd i husvagnen med Babben så vi fick ha en egen fest. Eller mest jag😈. Jag tuggade hål på ett par strumpor, tuggade bort veken på några ljus och bet av hovarna på en grön "My little pony". Jag hade tänkt skylla allt på Babben, men tyvärr hade lite lila hår från manen på hästen fastnat i mungipan när matte kom tillbaka.
 
Fast söndagen blev också en höjdare! Husse (och matte) och jag fick privatlektion hela förmiddagen av Ann, Kent, Pia & Ola . De är otroligt duktiga så nu har vi massor att träna på hemma i Skåne. Synd bara att de bor så långt borta. 

Kommentarer

Postat av: Gullvi Gullander

Publicerad 2013-10-19 18:01:37

Jag heter Ina, 7år gammal labbe. Jag tycker också om bajs - fast min matte tycker inte detsamma. Häromdagen hittade jag en full svart godispåse bland löven, men matte hindrade mig att öppna den. Det är ganska konstigt det där med äta bajs. När jag hade valpar tyckte matte att det var jättebra att jag städade bort bajsen, men så är det minsann inte nu.

Postat av: Agneta

Publicerad 2013-10-20 08:10:00

Skönt att höra att det finns fler med konstiga ägare.

Kul att intresset för de bruna delikatesserna sitter i. Min matte tror att jag ska växa ifrån mitt..... Ha ha ha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela