agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Flatmästerskap 2014

Publicerad 2014-08-10 12:05:24 i Allmänt,

Det blev start på FM! 😃



Fast husse var lite konstig på första stationen ( tror att de kallar det för nervositet ) så jag ville inte lämna av dummien ordentligt så då gled den ur husses hand = 13p

Nästa station var en markering som jag inte riktigt såg var den hamnade så jag fick leta lite 😁=14p . Efter det var det ett linjetag till samma punkt =18p .

Så nu började vi komma igång, husse och jag och på näst sista , som var en markering, fick jag 20p 🎉😃. 

På sista stationen skulle man hämta en and och det var ju jättekul = 20p
http://youtu.be/Uptz9-uYoHM

Tot fick jag 85p helt ok, men det var ju peanuts jämfört med superduktiga bästa syrran Yenna som fick 98p och kom 2:a! Dessutom fick Yenna och hennes matte pris för bästa samarbete - coolt va!! 💐🎉👍

Dessutom blev min fina mamma Våfflan 1:a i veteranklass!!!!

OCH Feedback's blev årets uppfödare IGEN!!!   Hurra vad bra !!! 🎉💐💜





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela