agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Utflykt på Hälsingegårdar och annat

Publicerad 2014-07-31 15:25:05 i Agneta, Familjen, Husvagn,

Kalle, Alva och husse cyklar downhill 
och Babben,Saga, matte och jag gör utflykter. Jättekul! Eller nej JÄTTETRÅKIG för de lämnar mig ensam i bilen HELA TIDEN. Matte säger att jag ska vara stilla eftersom jag har tassen i bandage. Så de andra har varit på Stenegården



Och på Lill-babs museum

Och på guidad rundtur på 


Och på en levande Fäbod 



Men nu har jag fått nog😈. Så när de 
kom tillbaka till bilen hade jag fixat till problemet med bandaget så att jag också kan följa med. Smart va!?!

Ser fram emot morgondagen 😜.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela