agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

1:a pris idag!!!

Publicerad 2016-07-14 22:48:02 i Allmänt,

Idag åkte vi från stugan kl 9 på morgonen. Efter en några timmar i bilen var vi på Öland där vi skulle fira kronprinsessan Victorias födelsedag. Flera tusen människor och ett väldigt ståhej. Saga stod längst fram så hon skakade tass med hela blåblodiga familjen. Själv tog jag mest det lugnt, kollade lite på folk och viftade på min svans. 
 Sedan åkte vi till Borgholm och åt på resturang - eller åt och åt- jag fick ju bara ligga under bordet och lukta på maten 😠. 
Men kl 20:10 var det min tur att stå i rampljuset . Då var det start i lydnadsklass 1 på Ölands BK.
Jag skötte mig riktigt bra. Enda missförståndet var efter ställande under gång där jag trodde att matte skulle kasta iväg en leksak- men tydligen skulle jag sitta fot...så då blev det ett litet skutt framåt. 
Men vi var ju som sagt ganska duktiga så jag vann! 🏆



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela