agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

4,5 veckor gamla - porträttbilder

Publicerad 2017-08-27 20:28:26 i Valpar,

Nu har alla mina valpars familjer varit här och hälsat på mig och mina bebisar. Matte och husse tycker att det känns jättebra i magen och alla säger att jag kommer att tycka att det blir skönt att de ska flytta om några veckor.


Men nu njuter vi av nuet och här kommer bilder på alla mina vackra barn 💗💗💗💗💗💗💙

Det är nog tur att matte har slutat med hundutställning - för hon är inte särskilt bra på att få valparna att stå snyggt 😂

Kommentarer

Postat av: Hans-Henrik

Publicerad 2017-08-29 20:37:38

Glädjer os til at se hvem som skal namnges Nellie 😀

Svar: Vi ska snart se vem som är Nellie 💜
Agneta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela