agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

För och efter....

Publicerad 2017-08-24 06:45:02 i Valpar,

Det pågår en kampanj på sociala om att våga visa vardagen. Så här ser vår vardag ut på morgonen när de har ätit från mig och ätit hundfoder.

Det känns skönt att det inte är jag som måste reda upp eländet. Går hellre en morgonpromenad 😅

När jag går promenad och matte ska städa så stängs valparna in( och då skriker de så matte tror att grannarna ska ringa polisen....)

Men efter en stund brukar det bli fint igen😍

Kommentarer

Postat av: Lillemmish- mode - inspo

Publicerad 2017-08-24 07:38:07

åh va kul med valpar :D

ha en bra dag
kramizzzz

Svar: 💜
Agneta

Postat av: Amanda Jona [FOTOGRAF]

Publicerad 2017-08-24 11:02:19

Men åh vilka sötnosar!

Svar: 💜
Agneta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela