agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Årets.......

Publicerad 2017-02-26 17:54:33 i Agneta, Allmänt,

Idag har matte upptäckt att jag finns med på lite listor. Hon blev så glad så att jag fick två stora bitar lax på maten! Toppen (så slipper man ju äta tråkiga kulor).



Flatklubben har en massa olika "årets" och då kom jag på 4:e plats i Årets lydnads hund!


Lunds Brukshundklubb har något som kallas Barometern och där kom jag på 3:e plats i lydnadsbarometern 2016.

Dessutom fick jag ett specialpris för "Bästa resultat i Lkl1" med en pokal o presentkort.

Heja mig! 
Nu ska jag bara lära mig att backa lite snyggt också i fotgående så att matte vågar anmäla oss till nya lydnads klass 2 (motsvarar gamla 3:an) 😜

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela