agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Dygn 60 tjock och pigg

Publicerad 2017-07-22 10:46:30 i Agneta, Allmänt, Valpar,

Nu får jag inte vara ute själv längre. Det är alltid någon i familjen som följer med mig när jag är ute. Jag har redan fixat tre bra platser att föda valparna på och alla tre är under altandäcket. Nu verkar inte matte hålla med om detta som en perfekt valplåda - så nu får jag inte ens krypa in och fixa med mina fina gropar längre 😫.


Själv hade jag gärna tränat och lekt lite mer än vad vi gör nu, så jag busar med pinnar och försöker på alla sätt få familjen att förstå att jag vill göra roliga saker. 

Dygn60
Vill gärna busa lite mer...
Men gillar även att lukta och ta det lugnt på rundorna.
Här under kan man åla sig in till mina tre fina hålor.
Gosiga stora magen...
Njuter i skuggan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela