agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Hemma

Publicerad 2017-07-27 08:07:59 i Valpar,

Strax efter midnatt kom vi hem igen. Jag tyckte inte att det var en jättebra idé att valparna skulle ligga i en egen bur och jag utanför när vi körde, men valparna var nöjda och det är ju matte och husse som bestämmer.....


Här hemma fick de börja med att städa undan efter blodbadet så det tog en liten stund innan jag och mina valpar kunde återförenas.

I natt har matte sovit på en madrass bredvid mig och valparna men hon behöver bara titta på, för jag fixar med allt själv. Jag pussar och slickar och matar och fixar med dem hela tiden. Tror inte att jag har sovit många minuter för det är hela tiden något som måste fixas med. Matte har bara vaknat om någon av bebisarna piper och det gör de ibland när de vill äta och jag vill fixa med dem.

Nu har husse och jag varit ute och kissat och det känns skönt att kunna gå utan att vingla. 


Nu är vi snart 1 dygn. Vi har hunnit med en del vårt första dygn i livet......
Nöjda små söta korvar 💗
Fixar lite med en av valparna när jag kom tillbaka från morgonkissrundan.

Kommentarer

Postat av: Cecilia

Publicerad 2017-07-27 09:58:30

Så härliga bilder 💗 Fina o duktiga Agneta och så fina bebisar du fått 💕🐾💕

Postat av: Cecilia

Publicerad 2017-07-27 09:58:31

Så härliga bilder 💗 Fina o duktiga Agneta och så fina bebisar du fått 💕🐾💕

Svar: 💗
Agneta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela