agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Matdags

Publicerad 2017-07-29 10:25:01 i Valpar,

En sak har de i alla fall inte ärvt av mig och det är matlusten..... De här sju små bebisarna älskar att äta och växer så det knakar.


Fast allt deras ätande gör ju att jag också blir hungrig.

Just nu försöker alla sju äta samtidigt och då blir det lätt lite gruff. Det lättaste är om två väntar, men nu var de hungriga samtidigt - så då får de slåss om bästa spenarna. Jag lägger mig inte i det hela, men jag finns ju i lådan hela tiden och pysslar, matar, slickar och myser med mina små 💗

Trångt vid mjölkbaren
Alla vill ju till de bästa spenarna.
Brottningsmatch
Så blir det lugnt en stund ....
Mina små 💗

Kommentarer

Postat av: Ola och Pia

Publicerad 2017-07-29 19:27:04

Goa lilla Agneta och de fina små underverken ❤
Kramar från oss

Svar: 💗
Agneta

Postat av: Cecilia

Publicerad 2017-07-29 20:33:49

Så söta 💗💗

Svar: 😊
Agneta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela