agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Nu är det dags att sova..,,

Publicerad 2017-07-27 22:23:29 i Valpar,

Vad skönt att vara hemma igen! Idag har jag ätit 12 dl mat ( annars äter jag 4-5 dl per dag) men jag glufsar inte i mig den. Nej mitt knep är att titta bort när de sätter ner kulorna eller med avsmak lukta på dem. Då tar det inte många minuter förrän matte blandar i något gott ( idag Wictor Olssons prisbelönta guldpastej). När hon sedan sätter ner skålen luktar jag lite mer intresserat men utan att äta. Då sätter sig nämligen matte i valplådan och handmatar mig. Det tycker jag är supermysigt och då äter jag gärna upp allt. Detta knepet har funkat fyra gånger idag 😜.

Nu ska jag och mina bebisar sova (det hoppas i alla fall matte och jag att vi ska) Matte ligger bredvid på en madrass så det känns tryggt 💗

Kommentarer

Postat av: Karin

Publicerad 2017-07-28 10:34:58

Oj så listig du är. Vad mycket jobb nästan som att få 3-4bebisar. Ni är duktiga.

Svar: 💜
Agneta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela