agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Tuff väntan för matte och husse

Publicerad 2017-07-26 19:14:09 i Agneta, Valpar,

Valp nr 5 kom ut vid 15-tiden och det var en liten tik. Alla säger att jag är superduktig med bebisarna och att man inte kan tro att jag är en förstagångsmamma när jag pysslar och fixar med dem. 

Tyvärr har valp nr6 fastnat. Veterinärerna har försökt med allt för att få ut den men det går inte. Så nu ska jag till operationsbordet och har lämnat matte och husse på rummet med fem mätta, fina och renslickade små valpar.
Husse skulle ut och gå för att fixa väntan och matte sitter väl och lipar och oroar sig- för sån är hon ibland......

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2017-07-26 19:29:39

Olle och jag hejar på och tänker på dig och de dina. Allt kommer att gå bra.

Svar: ❤️
Agneta

Postat av: Karin

Publicerad 2017-07-26 19:31:01

Anonym är vi

Svar: 😊
Agneta

Postat av: Petra

Publicerad 2017-07-26 19:41:49

Usch, vi håller alla tummar för dig, dina små och din tvåbenta familj ❤️❤️❤️

Svar: 💗
Agneta

Postat av: Sara och Jakob

Publicerad 2017-07-26 20:38:45

Vi tänker på er massor! Och håller alla tummar och tassar vi har 💗

Svar: 💙
Agneta

Postat av: Karin

Publicerad 2017-07-27 21:07:16

Vi mattar lipar när vi behöver. Underbart att höra ditt mod. Men ha lite förståelse och tålamod med din matte ❤️

Svar: 💗
Agneta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela