agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Bara två valpar kvar

Publicerad 2017-09-23 21:07:33 i Valpar,

Nu har nästan alla valparna flyttat och vi får härliga rapporter från alla de nya familjerna.

Det känns så skönt att alla valparna har fått bra nya hem och det känns som om de var väldigt efterlängtade ❤️.

Lilla Winni ska stanna tills på torsdag och sedan är det bara jag och lilla Heidi kvar.

Lilla omärkt (Winni) och jag
Winni pussar lillmatte
Valparna väntar på att mamma ska komma hem från promenaden
Winni och Heidi sover på mamma - tryggt, mysigt och varmt ❤️🐾❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela