agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Börjar sakna jobbet

Publicerad 2017-09-07 09:36:21 i Valpar,

Jag tycker fortfarande att det är väldigt mysigt med mina bebisar och jag diar dem flera gånger varje dygn.


Men jag börjar sakna jobbet....Husse har ju köpt en ny firmabil som jag inte ens har åkt i! Men när husse kör till jobbet utan mig så tänkte jag att jag kanske kunde följa med tjejerna till skolan istället.

Men tydligen ska jag vara mammaledig 2veckor till och det är ju mysigt det också.


Igår fyllde valparna 6 veckor och de växer och hittar på nya bus hela tiden. 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela