agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

En vanlig dag....

Publicerad 2017-09-03 12:56:23 i Valpar,

I natt sov valparna till kl 02:30, sedan ville de ut och kissa. Matte släppte ut dem en stund och efter det så fick de dia lite från mig.


Kl 04:30 var det livat igen (det räcker ju att en vaknar, så väcker ju den valpen resten av gänget.....). Nu var det husses tur att släppa ut gänget och samtidigt byta tidningar och skura golv 🤓.
Kl 05:00 fick de hundmatsfrukost och efter det sov de ett tag till.

Vid 8-tiden fick de välja själva om de ville vara inne eller ute och de diar mig lite nu och då.

Valparn får hundmat (mixade kulor uppblött i vatten) 4 gånger per dag och de äter med god aptit.

I mellan maten så leker de lite, biter i mig och alla andra och sover mycket.


Lilla Framtass ligger och sover i buren (med öppen burdörr)
Mysigt att sova i en hög när stenarna är lite kalla.
Två små passar på att ta ett litet mellis....
Alldeles nyvaken
Dags för mat....denna gång en skål per valp
Efter maten måste man ju kissa....
Lite bus efter maten 🍗
Kamp om en trasa
Är verkligen alla skålar tomma ?!?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela