agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Snart leverans

Publicerad 2017-09-18 20:50:29 i Valpar,

Idag har bebisarna varit på veterinärbesiktning, vaccinerats och fått ett chip i nacken.


Veterinären tyckte att jag hade fina valpar och att det var en väldigt jämn och trevlig kull valpar.

Sedan började matte prata om att jag inte ville sluta dia.....men det kan väl vem som helst fatta - att man vill mysa så länge som möjligt med sina små.

Fast matte försöker göra det lite extra svårt,  men valparna och jag löser det oftast ändå 😈

Idag har dessutom två bebisar - Sambo och Alice blivit badade för det är de två ska åka till sina nya familjer på onsdag morgon ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela