agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Trodde mammaledigheten var slut....

Publicerad 2017-09-27 06:59:36 i Valpar,

Igår började jag jobba igen, men det blev inte riktigt som jag trodde. Valparna (har två kvar) skulle tydligen följa med och jobba.

Så nu är det dubbelarbete som gäller - både mammajobb och målarhund.

Men jobb = morgonpromenad med matte mellan 0500-0600 varje dag 👍👍

Dessutom var matte och jag på brukshundsklubben och tränade igår. Supermysigt, skitkul och lite lyxigt med egentid för oss två ❤️.

Valparna förstår inte att man ska ta det lugnt i buren och vänta på att dörren ska stängas...
Jag sitter inne i en hörna för att slippa stök och att dia.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela