agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Weekendresa med kidsen 🚐

Publicerad 2017-09-10 19:21:47 i Valpar,

Denna helg har vi varit i stugan med valparna.

 
De har åkt bil i nästan 2h per resa, sovit på nytt ställe (eller nytt och nytt.....de är ju vår stuga där de bodde de första 2 veckorna i livet) och varit ute på skogspromenad.

Massor av nytt att upptäcka och några av dem ville gärna provsmaka svamp och annat konstigt. 


Film - skogspromenad i Bäckasjö

Själv följde jag med familjen och plockade svamp. Härligt att få springa lite i skogen och bara vara hund en stund. Fast sedan så längtar jag efter mina små 💗.

Valparna gillade verkligen Bäckasjö och de tyckte att det var helt ok att åka bil. Lite pip första 10 minuterna men sedan la de sig ner och sov hela högen.


De är riktigt coola alla mina små valpar 💗🐾

Spännande med promenad utan en massa staket som stoppar
Full fart......attack!!!
Spännande med alla löv och svampar
Lite brottning är alltid kul 👩‍❤️‍👩
Skönt med lite backup så att man kan komma till familjen när man är sugen på gos
Efter allt bus är det skönt att sova en stund. Mamma kollar så attalla mår bra.
Skönt att sova på mammas ben och i hög. Sambo la sig lite vid sidan om först
Mennär mamma försvann för att äta la sig alla 7 i en stor hög och sov gott ❤️🐾
På väg hem till Skåne
Duktiga gänget som inte kissade eller bajsade i bilen utan la sig för att sova istället 💗

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela