agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

5 dygn och försök till porträtt....

Publicerad 2017-07-31 11:45:43 i Valpar,

I morse försökte matte och lillmatte ta "enskilda foto" på mina små bebisar efter att de hade vägt dem och bäddat rent. Det gick sådär med fotograferingen.....


Skickar med en liten filmsnutt också så att ni kan se hur mysigt vi har det i valplådan ❤️.

Alla äter och går upp i vikt fint. Eftersom det blev lite stirrigt när de föddes vet vi inte vad alla vägde när de kom ut men dagen efter vägde de mellan 460-580 g. Nu väger de mellan 690-830 gram.

5 dygn idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela