agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Tack för maten husse!

Publicerad 2014-08-26 20:18:49 i Allmänt,

Idag har husse husse och jag firat mitt 1:a pris. Fast vi firade inte riktigt samtidigt.

Först grillade husse falukorv och några köttbitar (som jättetjocka bacon). Sedan  åt han och de andra tvåbenta upp en hel del av vår festmat och sedan åkte han iväg på ett möte. 

Men eftersom jag är husses prinsessa hade han upp lite till mig på ett silverfärgat fat 👍.
Fast jag fattar inte hur han tänkte med den röda tången ?!?. Jag äter ju liksom direkt på fatet jag behöver ju inga verktyg 😉.

Så jag åt lite falukorv och sedan tog jag en köttbit och gick ut i trädgården. Tack för det husse! Men nästa gång kan du väl ta matte med dig för hon snodde faktiskt MIN festmåltid 😖.



Hoppas du lagar något gott i morgon också 😘

Kommentarer

Postat av: Kurre

Publicerad 2014-09-11 13:09:24

Heja Agneta :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela