agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Jag är tillbaka!!!

Publicerad 2014-07-17 20:12:33 i Allmänt,

Halloj!
 
Nu är jag här igen. Jag är inte bebis längre utan en tonårstjej. Ibland är jag väldigt valpig och tuggar sönder grejer (mest koppel) och ibland är jag väldigt vuxen och mogen. Dessutom är det kul att testa gränser........
 
Här är en bild från Sjöön där kennel Straight Flush och kennel Feedback hade fixat en träningshelg.

Då passade vi på att ta lite familjefoto på nästan alla mina syskon, mor och far. Från vänster mamma Våfflan, Yenna, Rio, Yaffa, Ytres, Yolo, lilla jag och pappa Jackson.
.
Vi syrror är ungefär lika stora men eftersom jag får så himla äcklig mat där jag bor är jag liiite smalare än de andra syskonen. De kallar mig för "skinny Marie" men jag vill ju bara ha lite god mat istället för äckligt torrfoder.
Fast Babben brukar offra sig när jag inte vill äta upp. Om inte matte och husse har koll så smyger Babben dit och äter upp. Fattar inte hur Babben kan gilla de där torra kulorna, men Babben säger att all mat är underbart god. Dessutom är Babben alltid hungrig och det är faktiskt inte jag. Jag har liksom inte tid att tänka på mat när det finns så mycket annat kul att hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela