agnetas.blogg.se

Jag heter Agneta och är en söt liten Flatcoated retriever. Här kan du följa mig och min familj.

Inget löp ännu......så vi tränar istället

Publicerad 2017-02-21 22:35:38 i Agneta, Allmänt,

Idag körde matte lite tvärt om i jaktträningen. Hon brukar lägga dummies vid ett rött hus på vår mark, och sedan får jag springa dit och hämta dummies från alla möjliga håll. Matte tycker att det är så bra med det röda huset för det är så lätt att se.....


Men idag körde hon tvärt om. 


Helt plötsligt skulle matte och jag stå vid röda huset och så låg dummiesarna 150m ut som ett kors från stugan.

Ettan och tvåan gick plättlätt men trean bar lite klurig men efter några försök så kom allt hem



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Agneta

Feedback's American Fantacy

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela